W związku ze zbliżającym się naborem wniosków podajemy kilka praktycznych informacji, które pomogą naszym Wnioskodawcom w złożeniu wniosków o przyznanie pomocy:
- Podmiot ubiegający się o przyznanie pomocy składa wniosek bezpośrednio (osobiście albo przez pełnomocnika) w miejscu i w terminie wskazanym w Ogłoszeniu o naborze wniosków o udzielenie wsparcia – w biurze LGD w Luzinie, ul. Wilczka 7 (I piętro) od dnia 31 października do dnia 28 listopada 2016 roku do godz. 16:00.
- Wnioski składa się w 2 egzemplarzach wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (też 2 sztuki).
- Przyjmując wniosek pracownik biura LGD ma obowiązek policzyć wszystkie załączone do wniosku załączniki. Prosimy o uporządkowanie składanych dokumentów (np. złożenie ich w skoroszycie), co pozwoli na sprawne ich policzenie, a co za tym idzie skrócenie czasu przyjmowania wniosków.
- Prosimy o dołączenie do wniosków wszystkich wymaganych dokumentów, które pozwolą LGD na weryfikację zgodności operacji z warunkami przyznania pomocy określonymi w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich Na Lata 2014-2020. Dotyczy to również dokumentów potwierdzających spełnienie kryteriów oceny operacji. Negatywna weryfikacja może skutkować odrzuceniem wniosku lub niską oceną operacji.
- Przypominamy - Urząd Marszałkowski może jednokrotnie poprosić o uzupełnienie braków we wniosku w ciągu 7 dni. Poprzednio była możliwość dwukrotnego uzupełniania wniosku w terminie 14 dni. Dlatego tak ważne jest jak najlepsze przygotowanie wniosku i wszystkich załączników.
- Zapraszamy do biura LGD „Kaszubska Droga” w Luzinie w celu sprawdzenia poprawności i kompletności wniosku o przyznanie pomocy. Najlepiej po uprzednim umówieniu się na spotkanie.