Nabór nr 11/2019 - informacja o naborze

Informacja o naborze nr 11/2019

Luzino, dn. 2019-11-15

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga” ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

  1. termin składania wniosków o udzielenie wsparcia

9 grudnia 2019 r. – 23 grudnia 2019 r.

  1. miejsce składania wniosków o udzielenie wsparcia

Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga”, ul. Wilczka 7, 84-242 Luzino (I piętro), od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00

  1. forma złożenia wniosku

Wniosek należy złożyć na obowiązującym dla danego naboru formularzu. Wnioski składa się bezpośrednio w Biurze LGD (osobiście albo przez pełnomocnika albo przez osobę upoważnioną), w 2 egzemplarzach wersji papierowej oraz wniosek w wersji elektronicznej (2 sztuki).

  1. forma wsparcia:

Refundacja

  1. zakres tematyczny,

Kształtowanie postaw ekologicznych (w ramach zakresu § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020).

  1. warunki udzielenia wsparcia
    1. złożenie wniosku w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu,
    2. zgodność z zakresem tematycznym, który został wskazany w ogłoszeniu o naborze,
    3. spełnienie warunków udzielenia wsparcia obowiązujących w ramach naboru:
  • podmiot ubiegający się o wsparcie jest organizacją pozarządową
  1. zgodność operacji z LSR w tym zgodność operacji z warunkami przyznania pomocy w PROW na lata 2014-2020 oraz wpisywanie się we wskaźniki wskazane w załączniku nr 3 do ogłoszenia,
  2. uzyskanie wymaganego minimum punktowego określonego w kryteriach wyboru operacji – 9 pkt
  1. maksymalna kwota pomocy dla jednego wnioskodawcy:

•     50 000,00 zł

  1. wysokość pomocy:
  • do 100% kosztów kwalifikowalnych operacji.
  1. kryteria wyboru operacji wraz ze wskazaniem minimalnej liczby punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji stanowią Załącznik nr  1 do ogłoszenia o naborze wniosków.
  2. lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji, stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia
  3. limit dostępnych środków:

50 000,00 zł

  • szczegółowe informacje o zasadach przygotowania i składania wniosków oraz :
  • wzór formularza wniosku o przyznanie pomocy,
  • wzór formularza wniosku o płatność,
  • wzór formularza umowy o przyznaniu pomocy,
  • Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2014-2020 LGD „Kaszubska Droga”,
  • kryteria dostępu oraz kryteria wyboru operacji przez LGD oraz zasady przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów,
  • lista wymaganych dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru

znajdują się w biurze Lokalnej Grupy Działania „Kaszubska Droga” ul. Wilczka 7, 82-242 Luzino oraz na stronie www.kaszubskadroga.pl

W sprawach dotyczących konkursu informacji udzielają pracownicy biura LGD „Kaszubska Droga”

ul. Józefa Wilczka 7, 84-242 Luzino

tel. 668 521 941

tel. 668 522 476

biuro@kaszubskadroga.pl

Dokumenty związane z naborem:

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)

  • Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf)  - wersja 3z - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 3z - otwórz
  • Wniosek o przyznanie pomocy (.xlsx) - wersja 3z - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 3z - otwórz

2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r. (wersja 3z) - otwórz

3) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)

  • Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) - otwórz
  • Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) - otwórz

4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy

  • Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji (.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy - Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością (.pdf) - otwórz

5) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)

  • Wniosek o płatność (.pdf) - wersja 4z - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 4z - otwórz
  • Wniosek o płatność (.excel) - wersja 4z - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 4z - otwórz

10) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 4z) - otwórz