Nabór nr 15/2020 (rozwój przedsiębiorstw) - informacja o naborze

 

 

 

 

 

 

Luzino, dn. 2020-10-15

Informacja o naborze nr 15/2020

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga” ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

  1. planowany termin składania wniosków o udzielenie wsparcia

30 październik 2020 r. – 17 listopad 2020 r.

  1. miejsce składania wniosków o udzielenie wsparcia

Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga”, ul. Józefa Wilczka 7, 84-242 Luzino (I piętro), od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00.

  1. forma złożenia wniosku

Wniosek należy złożyć na obowiązującym dla danego naboru formularzu. Wnioski składa się w Biurze LGD, w 2 egzemplarzach wersji papierowej wraz z kompletem załączników (biznesplan, jeśli dotyczy, można załączyć na elektronicznym nośniku danych) oraz 1 wniosek wraz z biznesplanem (jeśli dotyczy) w wersji elektronicznej.

  1. formy wsparcia,

refundacja kosztów

  1. zakres tematyczny,

Rozwój dotychczas istniejących przedsiębiorstw (w ramach zakresu § 2 ust. 1 pkt 2 lit. c Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020).

  1. warunki udzielenia wsparcia

- złożenie wniosku w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu,

- zgodność z zakresem tematycznym, który został wskazany w ogłoszeniu o naborze,

- zgodność operacji z LSR w tym zgodność operacji z warunkami przyznania pomocy w PROW na lata 2014-2020,

- uzyskanie wymaganego minimum punktowego określonego w kryteriach wyboru operacji – 11 pkt.

  1. wysokość pomocy:

w wysokości maksymalnie 70% kosztów kwalifikowalnych

  1. kryteria wyboru operacji wraz ze wskazaniem minimalnej liczby punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji, stanowią Załącznik nr  1 do ogłoszenia o naborze wniosków.
  1. dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji, stanowią Załącznik nr  2 do ogłoszenia o naborze wniosków
  1. limit dostępnych środków,

53 092,91 euro, co indykatywnie w przeliczeniu po kursie 4,00 PLN/EUR wynosi 212 371,64 zł

  1. Szczegółowe informacje o zasadach przygotowania i składania wniosków oraz:

● wzór formularza wniosku o przyznanie pomocy,

● wzór formularza biznesplanu,

● wzór formularza wniosku o płatność,

● wzór formularza umowy o przyznaniu pomocy,

● Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2014-2020 LGD „Kaszubska Droga”,

● kryteria dostępu oraz kryteria wyboru operacji przez LGD oraz zasady przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów,

● lista wymaganych dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru znajdują się w biurze Lokalnej Grupy Działania „Kaszubska Droga” ul. Józefa Wilczka 7, 84-242 Luzino oraz na stronie www.kaszubskadroga.pl

W sprawach dotyczących konkursu informacji udzielają pracownicy biura LGD „Kaszubska Droga”

ul. Józefa Wilczka 7

84-242 Luzino

tel. 668 521 941

tel. 668 522 476

biuro@kaszubskadroga.pl

Dokumenty do pobrania:

1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)

  • Wniosek o przyznanie pomocy (*.pdf) - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) - otwórz
  • Wniosek o przyznanie pomocy (*.xlsx) - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) - otwórz
  • Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (*.pdf) - otwórz

2) Biznesplan (wersja 3z)

  • Biznesplan (*.pdf) - otwórz
  • Biznesplan (*.docx) - otwórz
  • Biznesplan - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (*.xlsx) - otwórz
  • Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (*.pdf) - otwórz
  • Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (*.docx) - otwórz
  • Biznesplan (inkubator) - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (*.xlsx) - otwórz
  • Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (*.pdf) - otwórz

3) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa

  • Oświadczenie (*.pdf) - otwórz
  • Oświadczenie (*.xlsx) - otwórz
  • Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa (*.pdf) - otwórz

4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)

  • Umowa o przyznaniu pomocy (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (*.pdf) - otwórz

Wniosek Beneficjenta o zaliczkę w przypadku, gdy Beneficjent zawarł Umowę o przyznaniu pomocy i nie ubiegał się o wypłatę zaliczki w ramach wniosku o przyznanie pomocy.

5) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy

  • Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (*.pdf) - otwórz

6) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)

  • Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (*.pdf) - otwórz
  • Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (*.xlsx) - otwórz
  • Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (*.pdf) - otwórz

7) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)

  • Wniosek o płatność (*.pdf) - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) - otwórz
  • Wniosek o płatność (*.xlsx) - otwórz
  • Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) - otwórz
  • Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (*.pdf) - otwórz
  • Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (*.xlsx) - otwórz
  • Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu (*.pdf) - otwórz

Załączniki: