Informacja o naborze nr 10/2019
Luzino, dn. 2019-11-15
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga” ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
- termin składania wniosków o udzielenie wsparcia
9 grudnia 2019 r. – 23 grudnia 2019 r.
- miejsce składania wniosków o udzielenie wsparcia
Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga”, ul. Wilczka 7, 84-242 Luzino (I piętro), od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00
- forma złożenia wniosku
Wniosek należy złożyć na obowiązującym dla danego naboru formularzu. Wnioski składa się bezpośrednio w Biurze LGD (osobiście albo przez pełnomocnika albo przez osobę upoważnioną), w 2 egzemplarzach wersji papierowej oraz wniosek w wersji elektronicznej (2 sztuki).
- forma wsparcia:
Refundacja
- zakres tematyczny,
Inicjatywy związane z promocją zdrowego trybu życia oraz aktywnym wypoczynkiem (w ramach zakresu § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020).
- warunki udzielenia wsparcia
- złożenie wniosku w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu,
- zgodność z zakresem tematycznym, który został wskazany w ogłoszeniu o naborze,
- spełnienie warunków udzielenia wsparcia obowiązujących w ramach naboru:
- podmiot ubiegający się o wsparcie jest organizacją pozarządową
- zgodność operacji z LSR w tym zgodność operacji z warunkami przyznania pomocy w PROW na lata 2014-2020 oraz wpisywanie się we wskaźniki wskazane w załączniku nr 3 do ogłoszenia,
- uzyskanie wymaganego minimum punktowego określonego w kryteriach wyboru operacji – 9 pkt
- maksymalna kwota pomocy dla jednego wnioskodawcy:
• 50 000,00 zł
- wysokość pomocy:
- do 100% kosztów kwalifikowalnych operacji.
- kryteria wyboru operacji wraz ze wskazaniem minimalnej liczby punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji stanowią Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze wniosków.
- lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji, stanowi załącznik nr 2 do ogłoszenia
- limit dostępnych środków:
50 000,00 zł
- szczegółowe informacje o zasadach przygotowania i składania wniosków oraz :
- wzór formularza wniosku o przyznanie pomocy,
- wzór formularza wniosku o płatność,
- wzór formularza umowy o przyznaniu pomocy,
- Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2014-2020 LGD „Kaszubska Droga”,
- kryteria dostępu oraz kryteria wyboru operacji przez LGD oraz zasady przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów,
- lista wymaganych dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru
znajdują się w biurze Lokalnej Grupy Działania „Kaszubska Droga” ul. Wilczka 7, 82-242 Luzino oraz na stronie www.kaszubskadroga.pl
W sprawach dotyczących konkursu informacji udzielają pracownicy biura LGD „Kaszubska Droga”
ul. Józefa Wilczka 7, 84-242 Luzino
tel. 668 521 941
tel. 668 522 476
Dokumenty związane z naborem:
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
- Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) - wersja 3z - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 3z - otwórz
- Wniosek o przyznanie pomocy (.xlsx) - wersja 3z - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 3z - otwórz
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy zaktualizowana w dniu 1 grudnia 2017 r. (wersja 3z) - otwórz
3) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)
- Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) - otwórz
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (.pdf) - otwórz
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) - otwórz
- Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) - otwórz
- Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) - otwórz
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
- Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji (.pdf) - otwórz
- Załącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (.pdf) - otwórz
- Załącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy - Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością (.pdf) - otwórz
5) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
- Wniosek o płatność (.pdf) - wersja 4z - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.pdf) – wersja 4z - otwórz
- Wniosek o płatność (.excel) - wersja 4z - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (.xlsx) – wersja 4z - otwórz
10) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 4z) - otwórz