Luzino, dn. 2020-10-15
Informacja o naborze nr 16/2020
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga” ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
- termin składania wniosków o udzielenie wsparcia
- 30 październik 2020 r. – 17 listopad 2020 r.
- miejsce składania wniosków o udzielenie wsparcia
- Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga”, ul. Wilczka 7, 84-242 Luzino (I piętro), od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00
- forma złożenia wniosku
- Wniosek należy złożyć na obowiązującym dla danego naboru formularzu. Wnioski składa się w Biurze LGD, w 2 egzemplarzach wersji papierowej wraz z kompletem załączników (biznesplan, jeśli dotyczy, można załączyć na elektronicznym nośniku danych) oraz 1 wniosek wraz z biznesplanem (jeśli dotyczy) w wersji elektronicznej.
- forma wsparcia:
- Refundacja
- zakres tematyczny,
- Budowa, modernizacja i wyposażenie obiektów rekreacyjno-sportowych, integracji społecznej i/lub kulturalnych oraz wyposażanie lub doposażenie podmiotów działających w sferze kultury (w ramach zakresu § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020).
- warunki udzielenia wsparcia
- złożenie wniosku w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu,
- zgodność z zakresem tematycznym, który został wskazany w ogłoszeniu o naborze,
- spełnienie warunków udzielenia wsparcia obowiązujących w ramach naboru:
- podmiot ubiegający się o wsparcie jest uprawnioną jednostką samorządu terytorialnego
- zgodność operacji z LSR w tym zgodność operacji z warunkami przyznania pomocy w PROW na lata 2014-2020 oraz wpisywanie się we wskaźniki wskazane w załączniku nr 3 do ogłoszenia,
- uzyskanie wymaganego minimum punktowego określonego w kryteriach wyboru operacji – 11 pkt
- maksymalna kwota pomocy dla jednego wnioskodawcy:
• do wysokości limitu,
- wysokość pomocy:
- do 63,63% kosztów kwalifikowalnych operacji.
- kryteria wyboru operacji wraz ze wskazaniem minimalnej liczby punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji stanowią Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze wniosków.
- lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji, stanowi załączniki nr 1 i nr 2 do ogłoszenia
- limit dostępnych środków:
126 449,47 euro, co indykatywnie w przeliczeniu na złote po kursie 4,00 PLN/EUR wynosi 505 797,88 zł, w tym:
- 80 459,80 euro co indykatywnie w przeliczeniu na złote po kursie 4,00 PLN/EUR wynosi 321 839,19 zł, wkład EFRROW,
- 45 989,67euro co indykatywnie w przeliczeniu na złote po kursie 4,00 PLN/EUR wynosi 183 958,69 zł, wkład własny będący wkładem krajowych środków publicznych
- szczegółowe informacje o zasadach przygotowania i składania wniosków oraz :
- wzór formularza wniosku o przyznanie pomocy,
- wzór formularza wniosku o płatność,
- wzór formularza umowy o przyznaniu pomocy,
- Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2014-2020 LGD „Kaszubska Droga”,
- kryteria dostępu oraz kryteria wyboru operacji przez LGD oraz zasady przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów,
- lista wymaganych dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru znajdują się w biurze Lokalnej Grupy Działania „Kaszubska Droga” ul. Wilczka 7, 82-242 Luzino oraz na stronie www.kaszubskadroga.pl
W sprawach dotyczących konkursu informacji udzielają pracownicy biura LGD „Kaszubska Droga”
ul. Józefa Wilczka 7, 84-242 Luzino
tel. 668 521 941
tel. 668 522 476
Dokumenty do pobrania:
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
- Wniosek o przyznanie pomocy (*.pdf) - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) - otwórz
- Wniosek o przyznanie pomocy (*.xlsx) - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) - otwórz
- Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (*.pdf) - otwórz
2) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)
- Umowa o przyznaniu pomocy (*.pdf) - otwórz
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (*.pdf) - otwórz
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (*.pdf) - otwórz
- Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (*.pdf) - otwórz
- Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (*.pdf) - otwórz
- Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (*.pdf) - otwórz
3) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
- Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji (*.pdf) - otwórz
- Załącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością (*.pdf) - otwórz
- Załącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (*.pdf) - otwórz
4)Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
- Wniosek o płatność (*.pdf) - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) - otwórz
- Wniosek o płatność (*.xlsx) - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) - otwórz
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (*.pdf) - otwórz
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (*.xlsx) - otwórz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu (*.pdf) - otwórz
Załączniki: