Luzino, dn. 2020-10-15
Informacja o naborze nr 15/2020
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga” ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
- planowany termin składania wniosków o udzielenie wsparcia
30 październik 2020 r. – 17 listopad 2020 r.
- miejsce składania wniosków o udzielenie wsparcia
Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga”, ul. Józefa Wilczka 7, 84-242 Luzino (I piętro), od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00.
- forma złożenia wniosku
Wniosek należy złożyć na obowiązującym dla danego naboru formularzu. Wnioski składa się w Biurze LGD, w 2 egzemplarzach wersji papierowej wraz z kompletem załączników (biznesplan, jeśli dotyczy, można załączyć na elektronicznym nośniku danych) oraz 1 wniosek wraz z biznesplanem (jeśli dotyczy) w wersji elektronicznej.
- formy wsparcia,
refundacja kosztów
- zakres tematyczny,
Rozwój dotychczas istniejących przedsiębiorstw (w ramach zakresu § 2 ust. 1 pkt 2 lit. c Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020).
- warunki udzielenia wsparcia
- złożenie wniosku w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu,
- zgodność z zakresem tematycznym, który został wskazany w ogłoszeniu o naborze,
- zgodność operacji z LSR w tym zgodność operacji z warunkami przyznania pomocy w PROW na lata 2014-2020,
- uzyskanie wymaganego minimum punktowego określonego w kryteriach wyboru operacji – 11 pkt.
- wysokość pomocy:
w wysokości maksymalnie 70% kosztów kwalifikowalnych
- kryteria wyboru operacji wraz ze wskazaniem minimalnej liczby punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji, stanowią Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze wniosków.
- dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji, stanowią Załącznik nr 2 do ogłoszenia o naborze wniosków
- limit dostępnych środków,
53 092,91 euro, co indykatywnie w przeliczeniu po kursie 4,00 PLN/EUR wynosi 212 371,64 zł
- Szczegółowe informacje o zasadach przygotowania i składania wniosków oraz:
● wzór formularza wniosku o przyznanie pomocy,
● wzór formularza biznesplanu,
● wzór formularza wniosku o płatność,
● wzór formularza umowy o przyznaniu pomocy,
● Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2014-2020 LGD „Kaszubska Droga”,
● kryteria dostępu oraz kryteria wyboru operacji przez LGD oraz zasady przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów,
● lista wymaganych dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru znajdują się w biurze Lokalnej Grupy Działania „Kaszubska Droga” ul. Józefa Wilczka 7, 84-242 Luzino oraz na stronie www.kaszubskadroga.pl
W sprawach dotyczących konkursu informacji udzielają pracownicy biura LGD „Kaszubska Droga”
ul. Józefa Wilczka 7
84-242 Luzino
tel. 668 521 941
tel. 668 522 476
Dokumenty do pobrania:
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z)
- Wniosek o przyznanie pomocy (*.pdf) - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) - otwórz
- Wniosek o przyznanie pomocy (*.xlsx) - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) - otwórz
- Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (*.pdf) - otwórz
2) Biznesplan (wersja 3z)
- Biznesplan (*.pdf) - otwórz
- Biznesplan (*.docx) - otwórz
- Biznesplan - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (*.xlsx) - otwórz
- Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (*.pdf) - otwórz
- Biznesplan w zakresie tworzenia lub rozwoju inkubatorów przetwórstwa lokalnego produktów rolnych (*.docx) - otwórz
- Biznesplan (inkubator) - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (*.xlsx) - otwórz
- Informacje pomocnicze przy wypełniania biznesplanu (*.pdf) - otwórz
3) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa
- Oświadczenie (*.pdf) - otwórz
- Oświadczenie (*.xlsx) - otwórz
- Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa (*.pdf) - otwórz
4) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z)
- Umowa o przyznaniu pomocy (*.pdf) - otwórz
- Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (*.pdf) - otwórz
- Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (*.pdf) - otwórz
- Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (*.pdf) - otwórz
- Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (*.pdf) - otwórz
- Załącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji (*.pdf) - otwórz
5) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
- Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji (*.pdf) - otwórz
- Załącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością (*.pdf) - otwórz
- Załącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (*.pdf) - otwórz
6) Formularz informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (IMRB/ IPRO)
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (*.pdf) - otwórz
- Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji (*.xlsx) - otwórz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji (*.pdf) - otwórz
7) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
- Wniosek o płatność (*.pdf) - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.pdf) - otwórz
- Wniosek o płatność (*.xlsx) - otwórz
- Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania (*.xlsx) - otwórz
- Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (*.pdf) - otwórz
- Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (*.xlsx) - otwórz
- Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu (*.pdf) - otwórz
Załączniki: