Luzino, dn. 2022-01-17
Informacja o naborze nr 19/2022
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga” ogłasza nabór wniosków o przyznanie pomocy w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
- termin składania wniosków o udzielenie wsparcia
31 styczeń 2022 r. – 14 luty 2022 r.
- miejsce składania wniosków o udzielenie wsparcia
- Lokalna Grupa Działania „Kaszubska Droga”, ul. Wilczka 7, 84-242 Luzino (I piętro), od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 16:00
- forma złożenia wniosku
- Wniosek należy złożyć na obowiązującym dla danego naboru formularzu. Wnioski składa się w Biurze LGD, w 2 egzemplarzach wersji papierowej wraz z kompletem załączników (biznesplan, jeśli dotyczy, można załączyć na elektronicznym nośniku danych) oraz 1 wniosek wraz z biznesplanem (jeśli dotyczy) w wersji elektronicznej.
- forma wsparcia:
- Refundacja
- zakres tematyczny,
- Budowa, modernizacja i wyposażenie obiektów rekreacyjno-sportowych, integracji społecznej i/lub kulturalnych oraz wyposażanie lub doposażenie podmiotów działających w sferze kultury (w ramach zakresu § 2 ust. 1 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 24 września 2015 r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu przyznawania pomocy finansowej w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020).
- warunki udzielenia wsparcia
- złożenie wniosku w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu,
- zgodność z zakresem tematycznym, który został wskazany w ogłoszeniu o naborze,
- spełnienie warunków udzielenia wsparcia obowiązujących w ramach naboru:
- podmiot ubiegający się o wsparcie jest uprawnioną jednostką samorządu terytorialnego
- zgodność operacji z LSR w tym zgodność operacji z warunkami przyznania pomocy w PROW na lata 2014-2020 oraz wpisywanie się we wskaźniki wskazane w załączniku nr 3 do ogłoszenia,
- uzyskanie wymaganego minimum punktowego określonego w kryteriach wyboru operacji – 11 pkt
- maksymalna kwota pomocy dla jednego wnioskodawcy:
• do wysokości limitu,
- wysokość pomocy:
- do 63,63% kosztów kwalifikowalnych operacji.
- kryteria wyboru operacji wraz ze wskazaniem minimalnej liczby punktów, której uzyskanie jest warunkiem wyboru operacji stanowią Załącznik nr 1 do ogłoszenia o naborze wniosków.
- lista wymaganych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru operacji, stanowi załączniki nr 1 i nr 2 do ogłoszenia
- limit dostępnych środków:
382 179,54 euro, co indykatywnie w przeliczeniu na złote po kursie 4,00 PLN/EUR wynosi 1 528 718,16 zł, w tym:
- 243 180,84 euro co indykatywnie w przeliczeniu na złote po kursie 4,00 PLN/EUR wynosi 972 723,36 zł, wkład EFRROW,
- 138 998,70 euro co indykatywnie w przeliczeniu na złote po kursie 4,00 PLN/EUR wynosi 555 994,80 zł, wkład własny będący wkładem krajowych środków publicznych
- szczegółowe informacje o zasadach przygotowania i składania wniosków oraz :
- wzór formularza wniosku o przyznanie pomocy,
- wzór formularza wniosku o płatność,
- wzór formularza umowy o przyznaniu pomocy,
- Lokalna Strategia Rozwoju na lata 2014-2020 LGD „Kaszubska Droga”,
- kryteria dostępu oraz kryteria wyboru operacji przez LGD oraz zasady przyznawania punktów za spełnienie danego kryterium wraz z procedurą ustalania lub zmiany kryteriów,
- lista wymaganych dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udzielenia wsparcia oraz kryteriów wyboru znajdują się w biurze Lokalnej Grupy Działania „Kaszubska Droga” ul. Wilczka 7, 82-242 Luzino oraz na stronie www.kaszubskadroga.pl
Dokumenty do pobrania:
1. Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 4z)
Formularz wniosku o przyznanie pomocy 4z
WoPP_19_2_I_4z.pdf 1.12MBDodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących
WoPP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.pdf 0.68MBFormularz wniosku o przyznanie pomocy 4z
WoPP_19_2_I_4z.xlsx 0.34MBDodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących
WoPP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.xlsx 0.33MBInstrukcja do wniosku o przyznanie pomocy_19.2_inne_4z
IW_WoPP_19_2_IW_4z.pdf 1.20MB
2) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 8z)
Umowa o przyznaniu pomocy
Umowa_19_2_IW_8z_2021.05.21.pdf 0.97MBZałącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_1.pdf 0.20MBZałącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_2.pdf 0.18MBZałącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_3.pdf 0.46MBZałącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020)
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_3a.pdf 0.58MBZałącznik 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu/Informacja po realizacji operacji
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_5_IMBP_IPRO.pdf 0.34MBZałącznik 6 – Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_6_OswZgody.pdf 0.54MBZałącznik 7 – Oświadczenie o niepozostawaniu w związku małżeńskim / o ustanowionej małżeńskiej rozdzielności majątkowej
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_7_OswMalz.pdf 0.54MBZałącznik 8 – Oświadczenie współwłaściciela przedsiębiorstwa
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_8_OswWspolwl.pdf 0.54MBZałącznik 9 – Deklaracja małżonka współwłaściciela przedsiębiorstwa
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_9_DeklMalzOswZgody.pdf 0.54MBZałącznik 10 – Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Umowa_19_2_IW_8z_Zal_10_RODO_20210521.pdf 0.46MB
3) Formularz umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy
Umowa o przyznaniu pomocy następcy prawnemu / nabywcy określająca warunki kontynuowania realizacji operacji
Umowa_19_2_I_NastepcaNabywca_20190531.pdf 0.54MBZałącznik nr 2 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy -Wykaz działek ewidencyjnych, na których realizowana będzie operacja trwale związana z nieruchomością
Umowa_19_2_I_NastepcaNabywca_Zal_2_20190531.pdf 0.18MBZałącznik nr 4 do umowy o przyznaniu pomocy następcy prawnemu/nabywcy - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych
Umowa_19_2_I_NastepcaNabywca_Zal_4_20190531.pdf 0.42MB
4) Formularz wniosku o płatność (wersja 4z)
Wniosek o płatność 4z
WoP_19_2_I_4z_20190605.pdf 0.48MBDodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania
WoP_19_2_I_4z_ark_wspolwn.pdf 0.37MBWniosek o płatność 4z
WoP_19_2_I_4z_20190723.xlsx 0.13MBDodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania
WoPP_19_2_I_3z_ark_wspolwn.xlsx 0.15MBInstrukcja wypełniania wniosku o płatność
IW_WoP_19_2_I_4z_20190605.pdf 1.42MBZałącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu
WoP_19_2_I_P_Zal_3_SRBP_20190605.xlsx 0.03MB
Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.xlsx 0.12MBInformacja monitorująca z realizacji biznesplanu / Informacja po realizacji operacji
IMBP_IPRO_19_2_5z_20210510.pdf 0.38MBInformacja pomocnicza przy wypełnianiu informacji monitorującej z realizacji biznesplanu / informacji po realizacji operacji
IP_IMBP_IPRO_19_2_I_P_20191004.pdf 0.52MB
6) Wskazówki dla użytkowników formularzy wniosków przygotowanych w formacie MS Excel